مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-19سياسي

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در دی 1400


هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان به عنوان بزرگترین رویداد رسانه ای استان 21 دی 1400 برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج رسانه گیلان گفت: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان به عنوان بزرگترین رویداد رسانه ای استان 21 دی 1400 برگزار خواهد شد.

مهدی پارسا در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در راستای احقاق شعار سال، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید؛ پشتیبانی و مانع زدایی ها باید با استفاده از ظرفیت های موجود و جلب مشارکت، از توانمندی های رسانه در استان به درستی استفاده شود.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه در کنترل و هدایت بحران ها به سمت حل مسائل مختلف به ویژه در ایام کرونا گفت: در طی سال های اخیر همواره رسانه ها یار و یاور مسئولان و انتقال دهنده مشکلات مردم بودند لذا باید با برگزاری جشنواره های مختلف و معتبر از جمله جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن ارزش گذاری به آثار فاخر از زحمات آنان تقدیر شود.

رییس بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تاکید بر اجرای جشنواره درخور شان اصحاب رسانه استان، تصریح کرد: امسال برای بهره گیری از ظرفیت کادر مرتبط با فرهنگ و رسانه، در طی دوره های متمادی برگزاری جشنواره ابوذر و به منظور ارتقای سطح کیفی جشنواره ابوذر و براساس بررسی های صورت گرفته دکتر محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در دی 1400

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در دی 1400